۱۳۸۸ آذر ۲۶, پنجشنبه

وبلاگ نویسی

سلام به دوستانی که تویه این وبلاگ ها پیدا کردم و چقدر خوشحالم که به این خوبی همه دارند تلاش میکنند
ان شالله که همگی موفق بشیم
دوباره کانون ترک تعطیل شد
نمیدونم دوباره کی باز میشه

تویه این مدتی که نبودم افت و خیزهایه زیادی رو تجربه کردم
ولی یک کاره با ارزشی کردم و اون گرفتن تصمیمی بود طوری که دلم میخاست با کیفیتی که باعث بشه اونو برام خاص بکنه

من اینجا تنها اعلام وضعیت خواهم کرد وبلاگهایه دوستان اونقدر خوب هستند که بهتره وقتم رو به مطالعه اونها اختصاص بدم

قربونه همه آدمایی که میجنگن و برایه زندگیشون تلاش میکنن و زحمت میکشن
thank you all

۴ نظر:

صالح واسع گفت...

سلام دوست گرامی
ممنون از لطف و نظرتان
موفق باشید

سها گفت...

سلام
با تلاش خوب و سازنده حتما موفق میشیم..انشاالله.

امیدوارم خوش خبر باشی...

و موفق..

یا علی.

مرد صبور گفت...

سلام. منم مرد صبور خوشحالم که تو هم قضیه رو جدی گرفتی. امیدوارم موفق بشی. من هم لینکت می کنم

پـــــرنـــــده گفت...

سلام
مرسی از بابت کامنتی که گذاشتی
امید وارم همیشه تو تصمیماتت موفق باشی
یا حق